Audit van uw verkooppunten


Zijn alle menselijke en materiële middelen aanwezig om het succes van uw verkooppunten te verzekeren?


We hadden heel wat vragen over ons distributiebeleid.

 

Dankzij onze denksessie met Retail Expertise kregen we meer begrip in welke elementen noodzakelijk zijn voor het goed functioneren van een netwerk van verkooppunten.

 

Tony hielp ons onder andere om dashboards op te zetten om zo de essentiële indicators van ons netwerk te volgen. We hebben ook de prioritaire aandachtspunten opgezocht voor ons pilootverkooppunt.


 - Thierry Trinon, CEO Nutripharm


Objectieve analysecriteria

Om daarvoor te zorgen, analyseren wij heel wat feitelijke en objectieve criteria. Zo kunnen we aangeven hoe vooruitgang tot stand kan komen en u de nodige middelen verschaffen om goede prestaties te garanderen.

• Is het verkooppunt goed gelegen?

• Is het verkooppunt zichtbaar?

• Ziet de etalage er aantrekkelijk uit?

• Is het onthaal verzorgd?

• Staan de producten overzichtelijk uitgestald in het verkooppunt?

• enz ...


Concrete aandachtspunten

Na onze computergestuurde audits ontvangt u een volledig, precies en visueel rapport waarmee u:

• de sterke en zwakke punten van de huidige situatie kunt analyseren

• de quick wins kunt identificeren

• de prestaties tussen de verschillende verkooppunten kunt vergelijken

• de vooruitgang in de tijd kunt meten 

• uw teams efficiënter kunt beheren

• enz…