Het team van Retail Expertise


Wie beroep doet op Retail Expertise kan rekenen op de rijke en gevarieerde professionele ervaring die onze experts gedurende meer dan 20 jaar opdeden in strategische en operationele functies bij bekende ondernemingen en merken.

 

RETAIL EXPERTISE groepeert in zijn  structuur verschillende onafhankelijke retail experten met complementaire vaardigheden om zijn "mission" in te vullen : de prestaties van verkooppunten en winkelnetwerken verbeteren, door onder meer  aan de kwaliteit van het onthaal en van uw klanten bediening te werken . 


Tony Hamadouche

Stichter, consultant, trainer en coach

 

Na een lange en goed gevulde periode in commerciële en managementfuncties bij grote merken en retailers (Lee Cooper,

Etam Lingerie, Beauté Prestige International, Princesse tam.tam, Pimkie), besliste ik om mijn expertise vorm te geven en ten dienste te stellen van de retailsector. 

 

Ik ben een man die houdt van shopping, concepten ontdekken, strategieën ontcijferen, het bedrag van verkoopteams observeren,...  en ik ben altijd al gepassioneerd op zoek naar mogelijke verbeteringen.

Maar bovenal draait het bij mij om de klant. 

 

Mijn motto: "Hij die niet kan lachen, hoeft geen winkel te houden",  Chinees spreekwoord.

Voir le profil de Tony Hamadouche sur LinkedIn

Marc Dartevelle

Partner en consultant

 

Met zijn 23 jaar ervaring in retail is Marc een man met voeling met het terrein, hij is een groot communicator die al management- en beheersverantwoordelijkheden uitoefende via onder meer de ontwikkeling van geïntegreerde en gefranchiseerde commerciële netwerken (Neuhaus, Etam, Délitraiteur, Louis Delhaize) en de algemene directie (Intermarché Belgique).


Deze ervaringen stellen hem nu in staat om de werkelijkheid en de uitdagingen die gepaard gaan met de ontwikkeling van bedrijven in de ruime zin van het woord en retailnetwerken in het bijzonder te doorgronden. 


Deze resultaatgerichte geboren ondernemer en tevens soepel en dynamisch teamleider kan zijn visie, zijn vaardigheden en zijn ervaring overbrengen op een lokale, regionale, nationale of internationale structuur om de organisatie bij te schaven, bij te dragen tot actieplannen en de groei te versnellen. 



Els Dhaeze

Consultant, opleidster en coach

 

Els bekleedde 17 jaar lang diverse management- en directiefuncties in internationale bedrijven actief in marketing en retail.

( Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Yves Rocher en Neuhaus).

Ze begeleidt in Vlaanderen bedrijven die de kloof met hun klanten op verschillende punten willen dichten.

Els schreef ook het boek "Uit liefde voor de klant, maak al je medewerkers klantbewust", dat zowel in Vlaanderen als in Nederland heel wat succes heeft gekend.

 


 

Els sur Linkedin