Diagnose klantenonthaal


Deze diagnose is gebaseerd op een essentieel onderdeel van de audit van het verkooppunt, de klantenrelatie.


Tony is een man die zijn expertise, zijn ervaring met menselijke contacten, het contact met klanten en zijn ervaring in de verkoop kan delen door zich aan te passen aan zijn gesprekspartner en rekening te houden met de operationele moeilijkheden van het verkooppunt.

 

Retail Expertise maakte een snelle groei van mijn verkoopcijfers mogelijk met onmiddellijke resultaten! 

 

- Michel Peeters,  Sales & Marketing Intersport Braine


De mens kan zich pas verbeteren als hij zich bewust is van zijn huidige situatie.

 


- Abraham Lincoln

Wat voor zin heeft het om uitgebreid te investeren in de inrichting van een verkooppunt, in prachtige producten, een dure communicatie... als dat alles in rook opgaat tijdens het beslissende moment in de relatie met de klant? 

 

Als deze cruciale stap niet juist wordt afgehandeld of als het onthaal niet van kwaliteit is, zal in 80% van de gevallen de verkoop niet doorgaan. 

 

Wij overlopen samen met u welke parameters geëvalueerd moeten worden. Daarna ontvangt u een volledig en overzichtelijk rapport met de sterke en aandachtspunten van uw teams in elke essentiële succesfase.